Wednesday, June 18, 2014

هنرهای شما عزیزان - 4



 باز من و کارهای زیباتون که برام فرستادین .

 اگر شما هم از دستورات اینجا استفاده میکنین ، خوشحال میشم برام عکسش رو ایمیل کنین که برای یادگاری اینجا ثبت کنم :)
 کار زیبای بالا ، خورش باقالا سبز هست که ارغوان عزیز درست کرده ، به تازگی یه وبلاگ خیلی خوشگل هم درست کرده ، که می تونین برای دیدن کارهای قشنگش برین  غذای دلخواه  . 


 دوست عزیز و همراهی دارم به اسم بهاره که از خوانندگان همیشگی اینجا هستن ، برام 6 تا از کارهایی که درست کرده بود رو فرستاده که براتون عکساش رو میذارم ، این بالاییها پای سیب هست که چون قالب پای نداشتن ، تو قالب مافین گذاشتن که خیلی هم خوب شده ، می تونین برای دستورش تشریف ببرین اینجا .


  حلوا کاسه شیرازی ، کار زیبای بهاره ی عزیز ، برای دستورش تشریف ببرین اینجا .


 مافین شکلاتی با مغز نوتلا ، کار زیبای بهاره ی عزیز ، برای دستورش برین اینجا .


 پیتزای خوشمزه ، که راستش نمیدونم از کدوم خمیر استفاده کردن ، اما خیلی راضی بود ، من براتون لینک هر دو دستور خمیر پیتزا رو میذارم ، تشریف ببرین  اینجا و اینجا .


 کیک شیفون با تزئین زیبای بهاره جان ، دستورش هم اینجاست .


 کوی سیب با جودوسر ، کار زیبای بهاره جان ، دستور این کوکیهای خوشمزه هم  اینجاست.


 این کیک یزدیهای خوشگل و خوشمزه هم کار زیبای شادی جان که وبلاگ زیبائی هم دارن ، برای دیدن وبلاگشون هم میتونین برین  یامی مامی .


 این کوفته برنجی خوشمزه هم ، کار تازه عروس خوشگل ما نگین عزیز هست ، برای دستورش تشریف ببرین اینجا .
 اگر شما هم از دستوری استفاده کردین ، عکسش رو به آدرس : roz_z55@hotmail.com برام بفرستین که خوشحال میشم اینجا برای یادگاری بذارم :) 

4 comments:

  1. خیلی ممنون از شما رزیتا جون که همه ی دانسته ها و تجربیاتتون رو در اختیار ما قرار می دین . من خیلی از شما چیز یاد گرفتم و خیلی از دستورهای شما استفاده کردم و می کنم .لطف کردید که لینک وبلاگ منو هم قرار دادید .

    ReplyDelete
    Replies
    1. قربانت عزیزم ، کارهای تو هم حرف نداره :*

      Delete
  2. وااااییییی رزی جون چقدر ذوق کردم دیدم عکس کیک یزدی رو گذاشتی
    خیلی لطف کردی عزیزم...به وجود دوستان نازنینی مثل شما که دانسته هاتون رو بی هیچ چشمداشتی در اختیار میزارین به خودم میبالم...خوشحالم که دوست خوبی مثل شما کدبانو و هنرمند پیدا کردم...خیلی لطف کردی لینک وبلاگم رو هم گذاشتی :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. خواهش میکنم شادی عزیزم ، منم خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم ، کارهات تمیز و شیکه ، امیدوارم همینطور موفق و موفق تر باشی :)

      Delete