Sunday, January 4, 2015

هنرهای شما - 5


 دوستان نازنینم ، امیدوارم خوب و سلامت باشین ، بعد از مدتها عکسهای هنرهای شما رو براتون میذارم .




 مدتی هست که فیس بوک فعالیتم کم شده و ارتباطم کم شده ، اما دوستان ، اگر از دستوری استفاده کردین ، میتونین به ایمیلم عکسش رو بفرستین تا برای یادگاری اینجا ثبت بشه : roz_z55@hotmail.com


 عکس اول دسر زعفرانی هست ، کار دوست عزیزم خاطره جان ، بعد از سالها که از دوران دانشجویی میگذره، ارتباط داشتن با دوستان خیلی خیلی لذت بخشه ، چه برسه به اینکه تو لحظات  شیرین خوردن هم شریک باشیم ، ممنون خاطره جان که عکس رو برام فرستادی ، برای رسیدن به دستور دسر زعفرانی ، تشریف ببرین اینجا .

 عکسهای کیک یزدی هم کار دوست خوب و عزیزم در دوران دانشجویی هست ، فرحناز عزیزم ، خیلی خوشحالم که باز در کنار همیم ، هر چند مجازی ، خیلی هم خوشحالم که این کیکها رو درست کردی و یاد من بودی ، برای رسیدن به دستور کیک یزدی هم تشریف ببرین اینجا .



 این کیک یزدیهای خوشگل هم کار مینای عزیزم هست ، خیلی عالی شدن عزیزم ، نوش جونتون:))



 اینهم کیک خوشمزه ی شکلاتی بی بی هست ، که لاله ی عزیزم ، درست کرد و لطف کرد و عکسش رو برام فرستاد ، عزیزم ببخشید که دیر شد اینجا کار قشنگت رو به اشتراک بذارم، امیدوارم همیشه کامت شیرین باشه ، برای رسیدن به دستور کیک شکلاتی با خامه شکلاتی - بی بی ، می تونین تشریف ببرین اینجا .



 این کوکیهای خوشمزه چاکلت چیپ و جودوسر رو هم دوست نازنینم ، نسیم جان درست کرده، که یک سری رو در کنجد غلطونده و خیلی هم عالی شده ، نوش جونتون عزیزم و ممنون از ارسال عکس ، برای رسیدن به دستور کوکی چاکلت چیپ و جو دوسر ، می تونین تشریف ببرین اینجا .

 ممنون از همراهی همیشگی دوستان نازنین ، منتظر عکسهای شما هم هستم :)

4 comments:

  1. سلام عزيزم، مرسى كه كوكى هاى منو هم اينجا گذاشتى، خيلى ممنون، اتفاقا بازم الان اومدم اينجا كه رسيپ رو ببينم و باز مى خوام درست كنم،🍀❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. سلام نسیم جان ، نوش جونتون :*

      Delete
  2. خیلی ممنون از دستور های عالی که می ذارید . من هر چی از دستورای شما درست کردم عالی بوده

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون عزیزم ، همیشه لطف داری مهربون :*

      Delete